جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۰
کد خبر: ۷۱۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
معاون شهردار تهران در گفت و گو با شهر:

ثبت‎نام 31هزار متقاضی برای دریافت آرم طرح ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تا کنون 22 هزار 766 نفر شخص حقیقی و 8 هزار و 341 نفر شخص حقوقی برای دریافت آرم طرح ترافیک ثبت نام کرده‎اند.
سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به روند ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 93 ، اظهارداشت: تا کنون بیش از 31 هزار و 107 متقاضی برای دریافت آرم طرح ترافیک ثبت نام کرده‌اند که  22 هزار 766 نفر آن اشخاص حقیقی و 8 هزار و 341 نفر متقاضی حقوقی هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امکان ورود اطلاعات سهمیه بگیران هنوز در سامانه شهرداری تهران فراهم نشده است گفت: توصیه می شود سهمیه بگیران مشابه متقاضیان حقیقی اطلاعات خود را در سامانه شهرداری تهران ثبت کنند تا در زمانی که سهمیه ها اعلام خواهد شد بر اساس کد رهگیری نسبت به ثبت سهمیه خود اقدام کنند. 

تشکری هاشمی با اشاره به مهلت 20 روزه شهروندان برای ثبت نام اینترنتی دریافت آرم طرح ترافیک سال 93 ، گفت: ثبت نام آرم طرح ترافیک  از 3 آذر آغاز شده و تا 23 آذرماه ادامه دارد.تمام متقاضیان مجوز طرح ترافیک می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir  و ورود به بخش ثبت نام طرح ترافیک سالیانه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تشکری هاشمی تصریح کرد: لایحه پیشنهاد افزایش 10 درصدی نرخ آرم طرح ترافیک سال 93 تهیه شده که هفته آینده به شورای اسلامی شهر تهران خواهد رسید.

وی تاکید کرد: افزایش 10 درصدی نرخ آرم طرح ترافیک در همه بخش ها اعمال می شود اما مانند سال های گذشته  از جانبازان 70 درصد به بالا مجهی دریافت نمی شود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته در لایحه پیشنهادی ارایه شده به شورای اسلامی شهر تهران خودروهای پلاک ع که شامل وانت و خودروهای برون شهری هستند و به دلایلی وارد شهر می شدند با 80 درصد تخفیف مورد نظر قرار گرفته، در عین حال ماده 9 قانون حمل و نقل عمومی باید در خصوص این نوع از خودروها اعمال شده باشد.

خبرهای مرتبط
نظر شما